top of page

משחור לבן לצבעוני

האמת שזה לא היה כזה פשוט, כנראה שהייתי צריכה כאפה רצינית כדי לעשות את הצעד הזה. לפני כמה שנים, באמצע המרתון של החיים – עבודה, משפחה, חוגים, כביסות ועוד מיני מטלות שגרתיות, עברתי משבר בריאותי שגרם לי להבין דבר או שניים (אל דאגה, אני בריאה והכל בסדר). בין השאר הבנתי שאני צריכה לדאוג גם לעצמי, למצוא משהו שימלא אותי.



באותה התקופה היתה לי משרה נוחה ומתגמלת בתחום הביטוח הפנסיוני, אבל משהו היה חסר לי. הרגשתי שאני לא מביאה את היצירתיות שלי לידי ביטוי. כמו רבות אחרות, נשאבתי לטירוף של היומיום והלכתי שם לאיבוד. כשהחלטתי שאני מתחילה לעשות משהו שהוא נטו בשבילי, מיד ידעתי שזה יהיה קורס צילום. שנים חשקתי במצלמה וקורס צילום מקצועי ולא מצאתי לזה את הזמן הנכון, אז הנה הוא הגיע.

התחלתי את הקורס והתאהבתי בכל מה שקשור לצילום ולאפשרות ליצור אומנות. מאותו הרגע התחלתי לראות את העולם ב״פריימים״ וזה היה מרגש. הקורס הזה היה רק ההתחלה, מאז הלכתי לקורסים נוספים כדי להתמקצע והתשוקה לצילום הלכה והתעצמה.


אחת הסדנאות המשמעותיות ביותר עבורי, היתה סדנת צילום אופנה, שם הבנתי שזה המקום עבורי לתת ליצירתיות שבי יותר מקום. האסתטיקה, בניית הקונספט ותכנון הסט ריגשו אותי ביותר. הרצון לצלם וליצור בער בי והחלטתי לעסוק בתחום הצילום כמקצוע עיקרי ולעזוב את תחום הביטוח.



21 צפיות0 תגובות
bottom of page