top of page
  • kazulamiki

איך מתכננים יום צילומי תדמית

אז כבר הבנתם שהגיע הזמן לעדכן את התמונות באתר של החברה וגם שממש כדאי שיהיו כמה תמונות אוירה לבאנר או לשימוש במדיות השונות.


אז תכל׳ס, איך מתקדמים מפה?


שלושה דברים חשובים שצריכים לקחת בחשבון:


1. מסר

2. צבעוניות

3. לוקיישן







שלושת האלמנטים האלו קשורים אחד בשני ויבטיחו לכם תמונות מדויקות!


נתחיל:


1. #מסר - לוודא שקיימת הלימה של המסר הויזואלי שאתם רוצים ליצור לבין התחום בו החברה עוסקת. תמונות של העובדים על רקע אחיד עם חולצה לבנה לא בהכרח ישרתו אתכם. התאימו את התמונות לווייב של החברה כדי שהלקוחות שלכם ממש יוכלו להרגיש איך זה לעבוד איתכם.


2. #צבעוניות - מראה אחיד של תמונות משדר מקצועיות. אני ממליצה בחום להתחשב בלוגו של החברה כאשר מחליטים על אופי הצבעוניות שתתאים לתמונות. חשוב שהעובדים יגיעו מוכנים ולבושים נכון לצילומים. אני ממליצה לתדרך אותם מראש כדי למנוע הפתעות ביום הצילומים…


3. #לוקיישן - אני ממליצה לבחור לוקיישן שמתאים למסר ולצבעוניות של החברה. במיוחד שמדובר בצילומי אוירה בהם אנחנו רוצים לתת טעימה מהחוויה שהלקוחות שלכם יעברו בעבודה איתכם. השקיעו מחשבה בבחירת הלוקיישן כי הוא יכול להיות התבלין הסודי שלכם.


זכרו - הכנה מוקפדת ליום הצילומים מבטיחה תמונות מדויקות יותר לחברה 🎯

33 צפיות0 תגובות
bottom of page