top of page

צודק מי שאומר שפרק ב׳ מוצלח יותר - כשזה מגיע מתוך אהבה ותשוקה אמיתית אז זה זה

ללכת בתלם שהחברה, המשפחה והחברים מכתיבים - צבא, לימודים, חתונה, ילדים ומשרה בכירה. יש בזה משהו מרגיע ובטוח, שעות עבודה מוגדרות והמשכורת נכנסת כל עשירי לחודש כמו שעון. ככה בדיוק זה היה אצלי, אל תחשבו שיש לי תלונות, החיים שלי היו מצויינים - אהבתי את החברים מהעבודה, טיילתי עם המשפחה וחברים ואפילו מצאתי זמן לראות טלויזיה ולקרוא ספרים.



מתוך סט צילומים של נטלי עטיה, צילום: שרון הראל


לפני כמה שנים קרה מקרה שטרף את הקלפים מחדש. הלכתי עם עידו ברחוב (היה אז בן 3 בערך) על הידיים וללא כל התרעה נפלתי ואיבדתי את ההכרה. זה היה לא צפוי ומאוד מבהיל, עברתי סדרה של בדיקות לא נעימות וגילו שיש לי הפרעות קצב בלב.


האירוע הזה גרם לי להבין שהגיע הזמן להגשים את החלום שלי וללמוד צילום. מאז ומתמיד אהבתי לצלם ודחיתי את הלימודים ליום שיהיה לי זמן לזה. כל כך התרגשתי כשקניתי את המצלמה המקצועית הראשונה שלי ועוד יותר התרגשתי ללמוד לתפעל אותה. מאז אני ממשיכה ללמוד כל הזמן, כל מה שקשור לצילום, אנשים ועיבוד תמונות. זה עולם שלם ומרתק בעיניי.



מתוך צילומי תדמית ל״גל אדריכלים״ צילום: ענת קזולה


את העסק פתחתי תוך כדי עבודה בתחום הביטוח אבל די מהר ויתרתי על המשכורת, רכב החברה והתנאים הנוספים לטובת הצילום - זה גרם לי לאושר רב. אני מרגישה שהגעתי לייעוד שלי, אני מכירה אנשים מרתקים והעבודה שלי מאפשרת לי ליצור ולפרוח. אני אישה של אנשים, אנשים חדשים מעניינים אותי. מעניין אותי להכירו לשמוע את סיפור החיים שלהם.

את האהבה שלי לאנשים, אסטתיקה, הרמוניה וצבעוניות אני מביאה לידי ביטוי בצילומי האופנה והתדמית שאני מצלמת. לפני שאני מצלמת צילומי תדמית אני מקיימת שיחת היכרות עם בעל העסק בכדי להכיר אותו קצת יותר, ללמוד על העסק ועל הערכים שלו. צילומי תדמית חשובים מאוד לעסק, התמונה תהיה המפגש הראשון של הלקוח הפוטנציאלי עם בעל העסק ולכן המבט, הלבוש, מנח הגוף והלוקיישן צריכים להיות מדויקים. יש לי יכולת לגרום למצולם להרגיש בנוח מול עדשת המצלמה כך שהתמונות יוצאות אותנטיות ומעבירות את המסר הרצוי.

בצילומי אופנה אני מאפשרת ליצרתיות שבי לבוא לידי ביטוי, אני מלווה את המעצבים החל מגיבוש הקונספט של המותג, בניית הסט, בחירת הצוות והלוקיישן ועד קבלת הפריים המושלם. אני מאמינה שתכנון מוקדם הכרחי לצורך הצלחת הפקת האופנה ולכן אני עושה עבודת הכנה מעמיקה לפני הצילומים. צוות שעובד בהרמוניה והבנה על הסט תורם לקבלת תוצאה מושלמת (אני מכירה הרבה מאפרות, מעצבות שיער ודוגמניות מקצועיות ומוכשרות שנעים לעבוד איתן). חלק מצילומי האופנה מתקיימים בסטודיו וחלק בלוקיישנים מעניינים מחוץ לסטודיו.

ההפקה הצבעונית

איפור: לירז סולומון סטיילנג: יעל ארז דוגמנית: נועה לפידות צילום ועריכה: ענת קזולה


אז כמו שבטח הבנתם, אצלי פרק ב׳ בהחלט מוצלח יותר. יש לי תשוקה מטורפת ואהבה למה שאני עושה. העבודה שלי מעניינת, הימים שלי מגוונים, אני פוגשת אנשים חדשים ומעניינים, אני יוצרת ומגלה מקומות חדשים. מזמינה אתכם לאינסטגרם ולפייסבוק שלי להכיר אותי עוד קצת ולהתרשם מעבודות.

ואם בא לכם לקרוא עוד קצת על ההפקה הצבעונית כנסו לכתבה שפורסה בסלונה

גם אני אשמח לשבת להכיר אתכם קצת יותר, אז בא לכם לקבוע לקפה דברו איתי.


יאללה ביי

ענת


47 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page